Post COVID rehabilitáció

2021.04.15

A Post Covid rehabilitáció egy olyan speciálisan összeállított komplex program, amely segít a Covid-19 betegségen átesettek gyógyulását elősegíteni, felgyorsítani.

Sajnos egyre többször találkozunk azzal a ténnyel, hogy a Covid megbetegedést követően hosszas gyengélkedés, fulladás, fáradékonyság jelentkezik, ami nagy mértékben rontja az emberek életminőségét, illetve hátráltatja a munkába vagy a mindennapi életbe való visszatérést is. A Covid hosszú távú hatásai (úgy nevezett 'Long Covid' tünet) nemcsak fizikailag, hanem mentálisan, emocionálisan és pszichésen is nagy terhet ró az emberekre, ezért nekünk, egészségügyi dolgozóknak a pácienseinket egészben, komplexen kell vizsgálnunk és kezelnünk.

A legfrissebb szakmai irányelvek szerint átgondolt és felépített, speciálisan összeállított komplex rehabilitációs programra minden olyan COVID fertőzésen átesett vendégemet várom, akiknek a mindennapi élethez szükséges tevékenység még fárasztó, kimerítő, aki fullad, csökkent a terhelési toleranciája, fájdalma van, aktivitásában korlátozott vagy úgy érzi még valami "visszamaradt" a betegségből. Szívesen látunk mindenkit, aki konzultálni szeretne egy szakemberrel, átbeszélni a teljes gyógyuláshoz vezető út mérföldköveit és megismerni ennek az útnak a komplexitását. Segítő kezet nyújtunk mindenkinek, akinek tanácsra van szüksége, illetve magas szakmai színvonalú közeget biztosítunk mindenkinek, aki biztonságos keretek közt, szakember által kontrolláltan szeretne visszatérni a sportoláshoz.

A rehabilitációs ellátás során az állapotfelmérés hangsúlyos része az anamnézis részletes felvétele, a meglévő panaszok, tünetek átbeszélése, értékelése, a fizikai, a pszichés és emocionális állapot felmérése, továbbá:

1. a kardiológiai státusz ellenőrzése (anatómiai és funkcionális állapot)
  2. a légzőizmok és a vázizomzat funkcionális kapacitásának, állapotának meghatározása
  3. a tünet limitált állóképesség felmérése
  4. terápiás terv felállítása, átbeszélése, közös kidolgozása
  5. ha szükséges, további szakember bevonása a programba

A Post Covid rehabilitációs program a meglévő panaszok szerint összeállított, a közösen meghatározott terápiás terv szerint felépített, többek között az alábbi terápiás intervenciókból tevődhet össze:

• anamnézis felvétel, kikérdezés, Covidhoz köthető dokumentumok kiértékelése
  • állapotfelmérés, tesztek elvégzése
  • légzőgyakorlatok
  • pozitív kilégzési nyomás tréning
  • pulzuskontrollált és tünet limitált állóképességi tréningprogram
  • alsó- és felsővégtag tréning
  • bordakosár és a háti gerencszakasz mobilizálás
  • kardiovaszkuláris rehabilitáció
  • pszichés támogatás, emocionális vezetés
Fontos megemlíteni, hogy ahogy nincs két egyforma ember, úgy nincs két egyformán lezajló megbetegedés se, így rehabilitáció sem. Minden egyes páciensünk gyógyulását egyénre szabott rehabilitációs programmal segítjük.

Amennyiben felkeltettük az érdeklődését, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az alábbi űrlap kitöltésével:

Lépjen velünk kapcsolatba

Cím:
Attila út 79., 1012 Budapest

Telefonszám:
+ 06 20 410 8740

info@kkphysio.hu

Látogasson el a facebook oldalamra: